Koncepcje

Teleservice

24-godzinny system monitoringu zdalnego i zgłoszeń awaryjnych

Jako operator zespołu dźwigowego, są Państwo odpowiedzialni za zapewnienie, że osoby uwięzione w windzie zostaną wypuszczone zgodnie z przepisami prawa. Dzięki naszej usłudze Teleservice® mogą się Państwo cieszyć całodobową ochroną w przypadku takiego zdarzenia.

Teleservice bezustannie monitoruje Państwa dźwig za pomocą zdalnego diagnozowania danych. System zgłoszeń awaryjnych jest połączony z dyspozytornią, gdzie w przypadku awarii, dźwig zostanie zidentyfikowany i podjęte zostaną kolejne kroki. W bardzo krótkim czasie można naprawić usterki i przywrócić pełną funkcjonalność. Jeżeli istnieje konieczność uwolnienia pasażerów, przyjeżdżamy na miejsce natychmiastowo.

Teleservice w skrócie

  • Najszybsze możliwe wypuszczenie pasażerów z zablokowanej kabiny dzięki naszej zwartej sieci serwisowej i serwisowi awaryjnemu
  • Natychmiastowa odpowiedź na awarie i usterki
  • Zdalna diagnostyka i wykrywanie nieprawidłowego użytkowania zapobiega niepotrzebnym zgłoszeniom serwisowym
  • Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki indywidualnie projektowanym planom alarmowym
  • Analiza zużycia i optymalizacja dzięki ocenie danych dźwigu
  • Opcjonalnie dodatkowy monitoring zespołów w budynku (np. systemy alarmowe i przeciwpożarowe)
  • Koszty komunikacji przeniesione na moduł GSM (telefon analogowy niewymagany)
Do góry
Wszelkie prawa zastrzeżone 2017 © thyssenkrupp Elevator
Odcisk|Informacje prawne|