Aktualności

Firma thyssenkrupp została wybrana w celu zwiększenia mobilności we Włoszech

14.02.2017 09:31
  • Firma thyssenkrupp wygrała przetargi na konserwację ponad 500 wind i schodów ruchomych zainstalowanych w stacjach metra w Mediolanie i Neapolu.
  • Każdego dnia, w tych dwóch miastach ponad 1.2 miliona pasażerów korzysta z systemów transportu pasażerskiego.

thyssenkrupp świętuje swój ostatni sukces w zakresie mobilności miejskiej: firma podpisała umowę na świadczenie usług serwisowych dla 585 urządzeń dźwigowych na stacjach metra w Mediolanie i Neapolu. 352 urządzenia ( 237 windy i 115 ciągów schodów ruchomych) zamontowane są w 60 stacjach metra w Mediolanie, zaś 233 urządzenia ( 83 windy i 150 ciągów schodów ruchomych) zlokalizowane są w ponad 23 stacjach metra w Neapolu. Łącznie, wartość kontraktów wynosi ok 9 milionów Euro.

Firma thyssenkrupp podpisała te wieloletnie umowy dzięki innowacyjnym technologiom oraz wysokiej jakości produktom i usługom, które mają na celu poprawę mobilności w miastach.

Luigi Maggioni, Dyrektor Zarządzający thyssenkrupp Elevator Italia stwierdził: „Wraz ze wzrostem liczby mieszkańców miasta, zatłoczenie na stacjach metra w godzinach szczytu stało się poważnym problemem, więc efektywna mobilność pasażerów wewnątrz stacji metra jest równie istotna, jak ich mobilność między nimi”. Dodał: „Wraz z naszymi Klientami chcemy sprostać wyzwaniom związanym z urbanizacją. Jesteśmy bardzo dumni, że firmy Azienda Trasporti Milanesi (ATM) oraz Azienda Napoletana Mobilita (ANM) powierzyły nam konserwację swoich systemów. Każdego dnia, 1.2 miliona pasażerów korzysta z tych dwóch sieci metra, a naszym celem jest zapewnienie każdemu z nich bezpiecznej i wygodnej podróży”.

thyssenkrupp cieszy się doskonałą reputacją w przemyśle miejskiego transportu pasażerskiego, czego dowodem są wygrane przez firmę znaczące przetargi dotyczące świadczenia usług serwisowych urządzeń we Włoszech. Obejmują one umowę na dostawę i instalację 88 ciągów schodów ruchomych i 53 wind oraz zapewnienie usług serwisowych na wszystkich 30 stacjach metra linii C w Rzymie - najdłuższej podziemnej linii kolejowej we Włoszech mającą długość 25 km i przewożącej ponad 24 tys. pasażerów na godzinę.

Firma jest również odpowiedzialna za świadczenie usług serwisowych w wielu innych obiektach kolejowych, w tym dużych stacjach takich jak: Rome Ostiense, Milan Central Station, Turin Porta Nuova, Genova Porta Principe oraz innych.

Omar Riva, Kierownik Działu Sprzedaży thyssenkrupp Elevator Italia, powiedział: „Możemy zagwarantować szybkie interwencje, poprzez rozwiązywanie usterek w ciągu 15 minut od naszego przybycia na miejsce, co przekłada się na ponad 98% efektywności systemu. Wynik ten osiągamy dzięki wysoko wykwalifikowanym technikom (posiadającym ponad 3,7 tys. godz. szkolenia operacyjnego oraz 2 tys. godz. szkolenia w zakresie bezpieczeństwa) oraz wsparciu dostarczanym przez ITS. Jesteśmy w stanie zapewnić wsparcie systemów mobilności każdego modelu oraz każdej marki. Wraz z centrami obsługi klienta pracującymi 24/7, dążymy do tego, aby urządzenia transportu pasażerskiego zawsze działały jak powinny”.

W ramach działań mających na celu poprawę efektywności systemów mobilności miejskiej, firma thyssenkrupp wprowadziła rozwiązanie MAX - nowoczesny system konserwacji predykcyjnej - aby przewidzieć ewentualne nieprawidłowe funkcjonowanie, zanim zdąży się ono zdarzyć. Rozwiązanie MAX jest obsługiwane przez wysoce zaawansowany algorytm opracowany we współpracy z firmą Microsoft. Obecnie system jest wdrażany w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii i Niemczech. W najbliższej przyszłości będzie dostępny we Włoszech.

Innowacje w mobilności

Duże miasta znajdują się w obliczu coraz bardziej przeciążonej infrastruktury w połączeniu z rosnącą liczbą ludności. Dzięki tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na wyzwania urbanizacji, firma thyssenkrupp wspiera rozwój miast na całym świecie. Głównym wyzwaniem jest zwiększenie zainteresowania transportem kolejowym, na rzecz transportu drogowego.

Na przykład, poprzez poprawę dostępu do istniejących stacji metra , system transportu ACCEL może zachęcić osoby, które podczas dojazdów do pracy unikały transportu publicznego, ponieważ nie znajdowały się w zasięgu stacji. Dzięki zastosowaniu odpowiedniej technologii system ACCEL jest w stanie przetransportować 7,3 tys. pasażerów na godzinę. Utworzenie nowych punktów dostępu do stacji oraz zastosowanie rozwiązania ACCEL może zwiększyć liczbę pasażerów każdej stacji nawet o 30 %. ACCEL może zmaksymalizować możliwość wykorzystania systemów metra na całym świecie. Jest to alternatywa dla kosztownej budowy nowych stacji. Kolejną zaletą jest fakt, iż spadłaby również liczba pojazdów poruszających się po drodze.

Do góry
Wszelkie prawa zastrzeżone 2017 © thyssenkrupp Elevator
Odcisk|Informacje prawne|